Els secrets de La Moncloa

S'acaba d'editar un llibre curiós. Des de 1977 fins el 2010, els presidents del Govern espanyols van tenir una mateixa secretària: Mª Ángeles López de Celis. Pensava que aquesta mena de càrrecs sempre els ocupaven persones de confiança de cada president, però es veu que no. La senyora López de Celis era, suposo, una funcionària que treballava amb el president, fos qui fos.

Ara, la senyora López de Celis ha escrit un llibre sobre la seva experiència com a estreta col·laboradora de tots els presidents que hi ha hagut a Espanya des d'Adolfo Suárez (és a dir, tots). El Mundo va publicar ahir un avançament del llibre.

Algunes perles:

Sobre Zapatero:
Ya se sabía que Rodríguez Zapatero es hincha del Barcelona y aficionado al baloncesto, pero no que su plato preferido es la ensaladilla rusa, que escucha a Supertramp, que le fascinan los cómics de Tintín o que él y Sonsoles, pese a la solidez de su relación, también tienen discrepancias, casi siempre por la educación de [sus hijas] Laura y Alba. Como en tantos matrimonios, José Luis y Sonsoles discuten, en la mayoría de los casos por sus hijas, con quien su padre es demasiado tolerante en opinión de su madre.
[Suposo, per tant, que la culpa d'això és de l'amic ZP]

Sobre Aznar:
Y he aquí las palabras que usó Aznar para ordenar la intervención en el islote de Perejil: "Para teñir de solemnidad el momento, el presidente descolgó el teléfono y habló de usted a su amigo Federico [Trillo] en estos términos: "Ministro de Defensa, ordene a los responsables militares que la operación se lleve a cabo, y dígales que tienen toda la confianza y el respaldo del Gobierno; que Dios les acompañe y que vuelvan con el triunfo".
[Perdoneu, però... HAHAHAHAHAHAHAHA!!!]

1 comentaris:

Anònim ha dit...

Grande Josemi!

El mejor presidente de la democracia Española