Canvi de paradigma

David Gistau s'està destapant com un dels meus madridistes de capçalera. Acostuma a escriure el que jo pensaria si jo fos madridista. Em sembla un tio sensat que es limita a dir coses amb lògica. Per a que ens entenguem, és l'antítesi d'Alfredo Relaño.

Avui Gistau escriu un breu article on expressa el que jo i més gent sostenim des de fa temps: que el Barça i el Madrid s'han intercanviat els papers de fa vint anys. Ara l'equip loser i que tot el dia parla dels àrbitres ja no és el Barça. El paradigma ha canviat.

"Este Barcelona ha logrado algo insólito: imponer el fatalismo, el complejo de segundón, en lo que Florentino llamaría 'el ADN madridista'".
Dit això, detecto un optimisme creixent i desmesurat de cara al partit de dissabte vinent al Bernabéu. Potser és que encara conservo relíquies de quan el Barça era un club perdedor, però guanyar a Madrid no és mai fàcil.